اندیشکده خانه دیپلماسی در جمع حامیان مجمع ملی دیپلماسی برند ایران ۳۰ آذر ۱۴۰۴ حامیان ، همکاران اندیشکده خانه دیپلماسی با تمرکز بر تحلیل راهبردی و تبیین رویکردهای نوین دیپلماسی، در مجمع ملی دیپلماسی برند ایران در حال حمایت از توسعه گفتمان دیپلماسی برند و تقویت نگاه سیاستمحور به برندهای ملی است.
اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و سوئد، حمایت خود را از مجمع ملی دیپلماسی برند ایران اعلام کرد. ۲۶ آذر ۰۴
مرکز مطالعات سیاسی و بینالمللی وزارت امور خارجه، حمایت خود را از مجمع ملی دیپلماسی برند ایران اعلام کرد. ۲۳ آذر ۰۴