G-HCRDFBP0G9

سازمان برگزاری  و دبیرخانه مجمع ملّی دیپلماسی برند 

Dive Into the New Age of Accelerated Analytics

Our Services

دکتر عباس علی آبادی

وزیر صنعت، معدن و تجارت و
رییس شورای سیاستگذاری مجمع

شورای راهبری و سیاستگذاری دومین دوره

فنگاه صنعت، معدن و تجارت

Dive Into the New Age of Accelerated Analytics

Our Services

دکتر محمد مجید فولادگر

دکتر مازیار عطاری

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صمت و  
​​​​​​​ و دبیرکل شورای راهبری و سیاستگذاری

مدیر تاسیس فنگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت
و دبیر اجرایی شورای راهبری و سیاستگذاری

دبیرخانه علمی دومین دوره رویداد

بر اساس مصوبه شورای عالی سیاستگذاری رویداد مقرر گردید از دومین دوره برگزاری کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) مسئولیت تشکیل کمیته علمی و ارزیابی رویداد و نیز نظارت بر طرح های ارائه شده از جانب برندهای اقتصادی را پردیس صنایع و معادن دانشگاه  خواجه نصیر الدین طوسی عهده دار باشد و دبیر علمی این رویداد مسئول انتقال دانشگاه صنایع و معادن ایران از وزارت صمت به وزارت عتف خواهد بود و مدیر فناوری و تجاری سازی دانشگاه به عنوان دبیر اجرایی منصوب خواهد شد.

بیشتر بدانید

Dive Into the New Age of Accelerated Analytics

Our Services

دکتر حسن قاسم زاده

دکتر هادی زادسر

عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و مدیر انتقال دانشگاه صنایع و معادن ایران به وزارت عتف 
​​​​​​​ و دبیر کمیته علمی 

مدیر فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی پردیس صنایع و معادن دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی​​​​​​​ و دبیر کمیته اجرایی

همراهان ادوار

بیشتر بدانید

سوابق شکل گیری دبیرخانه

دبیرخانه برگزاری کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی در سال1396 به ریاست علیرضا محجوب نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی و به دبیر کلی برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صمت وقت تشکیل شد.
دبیرخانه علمی این رویداد ملی دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صمت به مدیریت سید مهدی میرصالحی و دبیرخانه اجرایی آن موسسه مطالعات اقتصاد خلیج فارس به مدیریت پوریا قلیخان تعیین گردید.

در آشفته بازار برگزاری همایش­ ها و سمینارهایی با صفات تفضیلی و با عناوینی همچون "ترین­ های صنعت، اقتصاد، مدیریت و ..." در فضای اقتصادی کشور و با هدف ایجاد رسانه ­ای اصیل و معتبر برای نمایش و تقویت دستاوردهای بنگاه ­ها و برندهای برتر کشور و با اهتمام به آیین نامه اجرایی ماده 8 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، در سال 1396 به همت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت و با همراهی کمیسیون ویژه  اصل 44 و حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی و پس از اخذ مجوزهای لازم دبیرخانه کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) توسط موسسه مطالعات اقتصاد خلیج­ فارس فعالیت خود را آغاز نمود و پس از شناسایی برندهای پیشرو ملی در تیر ماه 1397 توانست در یک دوره 5 ساله به معرفی فرصت ها و تهدیدهای موجود در مناسبات دیپلماسی اقتصادی کشور و تشریح و تبیین آن برای واحدهای اقتصادی برگزیده کشور بپردازد.​​​​​​​​​​​​​​

​دبیرخانه اجرایی مجمع 

​دبیرخانه علمی اولین رویداد

با تایید حمایت و همکاری مجلس شورای اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت دبیرخانه دائمی کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) فعالیت خود را آغاز نمود و پس از برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری این رویداد ملی، مقرر گردید دبیرخانه علمی جشنواره توسط معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وقت وزارت صمت تشکیل و جناب آقای دکتر قبادیان ریاست و نظارت بر این کمیته را عهده دار شوند.
در سال 1397 جناب آقای مهندس سید مهدی میرصالحی مدیرکل دفتر حمایت از مالکیت صنعتی و مرجع ملی هماهنگ کننده یونیدو در ایران به عنوان دبیر کمیته علمی جشنواره ملی حاتم منصوب گردیدند.​​​​​​​

دکتر برات قبادیان

سید مهدی میرصالحی

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت
​​​​​​​ و رییس کمیته علمی 

مدیرکل دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صمت و دبیر کمیته علمی

نمونه تقدیرنامه های اهدا شده در اولین رویداد بـرند ملّی، اقتــدار ملّی